Hasznos weboldalak

MÁV jegyvásárlás
DTKH ügyfélszolgálat
MVM Next Online ügyintézés
szem

Tisztelt Lakótársaim!

Tájékoztatom Önöket arról, hogy a szemészeti szakrendelés átmenetileg szünetel. A Ceglédi Toldy Ferenc Kórház és Rendelőintézetbe (2700 Cegléd, Rákóczi út 7.) van lehetőségük elmenni szemészeti szakrendelésre, ahova időpontkérés a +36/53/505-651-es és a +36/30-646 41 41-es telefonszámokon lehetséges munkanapokon 08.00-16.00 között.

PALYAZATI

 

Albertirsa Város Önkormányzata a Képviselő-testület 282/2023.(XII.14.) határozatában foglaltak alapján nyilvános pályázatot hirdet az Ecsedi László Sportcentrum épületében lévő büféhelyiség és a hozzá tartozó teraszhelyiség 2024. február 1. napjától történő bérbeadására.

A pályázatok beadási határideje: 2024. január 15. 16:00 óra (Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal Iktató irodájában, 2730 Albertirsa, Irsay K. u. 2.) A határidő után érkezett pályázatokat nem áll módunkban befogadni.

A pályázat elbírálásának határideje: 2024. január 25.

 

Fazekas László polgármester nevében és megbízásából:

dr. Nagy Mercedes alpolgármester

 

LAKTJ

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot, hogy Albertirsa Város Önkormányzata a 278/2023. (XII.14.) képviselő-testületi határozat alapján, a város közvilágítási hálózatának karbantartására az EUROVILL Kft-vel (székhely: 2230 Gyömrő, Táncsics M. u. 110.) kötött vállalkozási szerződést a 2024-es évre vonatkozóan.

Fentiek értelmében 2024. január 1-től a közvilágítási hibák bejelentése az alábbi elérhetőségeken tehető meg:

 

e-mail: kozvilagitas@kozvilagitas.hu

telefon: +36 80 980 030

posta: Eurovill Kft. 2230 Gyömrő, Táncsics M. u. 110.

 

 

Albertirsa Város Önkormányzata

 

 

 

Akadálymentesítés

Tisztelt Adózók!
 
❗️Albertirsa Város Önkormányzata 📅 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
 
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál ❌ adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 👉 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek 🔄 visszautasításra, visszaküldésre kerültek. ☝️Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor 👀 ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
 
ℹ️ A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
 
✅ A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
 
🙏 Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
 
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester