Hasznos weboldalak

MÁV jegyvásárlás
DTKH ügyfélszolgálat
MVM Next Online ügyintézés
2025_11_10_page-0001

Halottak napja (002)

A Pest Vármegyei Rendőr-főkapitányság Bűnmegelőzési Osztálya szeretné felhívni a hozzátartozók figyelmét arra, hogy az emlékezés időszakában se feledkezzenek meg értékeik, vagyontárgyaik biztonságáról.

b3da2293-dfeb-4429-b59e-50d500ae5db5 (1)

Albertirsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 213/2025. (X.9.) számú határozata alapján, Albertirsa Város Önkormányzata Képviselő-testületének a vagyongazdálkodásról szóló 12/2025. (IV.25.) önkormányzati rendelete 13. §-a szerint nyilvános pályázatot ír ki.

Az ajánlatok benyújtásának helye és módja:
postai úton, zárt borítékban az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal (2730 Albertirsa Irsay Károly utca 2.) címzéssel ellátva, vagy személyesen, zárt borítékban, az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal iktatójában.
A borítékon minden esetben tüntessék fel, hogy „Albertirsa 6003. hrsz-ú ingatlan”, valamint, hogy „a bontási eljárás megkezdéséig felbontani tilos”.
Az ajánlatot 1 eredeti példányban hivatalos, cégszerű aláírással ellátva kell benyújtani.

Az ajánlatok benyújtásának ideje: 2025.11.17. 12:00 óra.
Postai úton történő ajánlattétel esetén a benyújtás időpontja a boríték Címzettnél történő érkeztetésének időpontja.

481269058_1066529025516837_6371535874864818062_n

Tisztelt Lakosság!

Főépítész Asszony következő fogadóóráját 2025. november 11-én (kedden) tartja, ekkor lesz lehetőség személyes konzultációra.

☎️Időpontot a 06-53/570-051-es telefonszámon tudnak kérni.

💻Sürgős esetben az alábbi e-mail címen elérhető:
foepitesz@albertirsa.hu

Pályázati kiírás – Tűzifa igénylés

PÁLYÁZATI KIÍRÁS

ALBERTIRSA VÁROS ÖNKORMÁNYZATA KÉPVISELŐ-TESTÜLETÉNEK SZOCIÁLIS ÉS EGÉSZSÉGÜGYI BIZOTTSÁGA,
Albertirsa Város Önkormányzat Képviselő-testülete 1/2025. (I.31.) önkormányzati rendeletének 20. § (1) bekezdés b) pontja alapján, 2025. ÉVRE PÁLYÁZATOT ÍR KI.

A pályázat benyújtható:
Személyesen: ügyfélfogadási időben az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal 19. irodájában.
Postai úton: Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal 2730 Albertirsa, Irsay K. u. 2. A borítékra kérjük ráírni: „PÁLYÁZAT TŰZIFA TÁMOGATÁSRA”

nevtelen

Tisztelt Lakosság!

Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025. október 27–31. között a Labor telefonos időpontfoglalása a megszokottól eltérően csak 9:00 és 10:00 óra között lesz elérhető.

Kérjük, időpontfoglalásukat ebben az időszakban intézzék!

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!

Jutasiné Klein Kitti

polgármester

39edc212-54e5-446d-ba61-bb0796ad407c

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatom Önöket, hogy 2025. november 06-tól november 30-ig Albertirsa és Ceglédbercel-Cserő állomások között végzett
pályakarbantartási munkák miatt a 100a sz. Budapest – Cegléd – Szolnok vasútvonalon egyes vonatok módosított menetrend szerint közlekednek.

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

cde47db3-9ce7-40ec-9eb2-9cfc957a1019

Tisztelt Lakótársaim!

Tájékoztatom Önöket arról, hogy a Falugazdász ügyfélfogadása 2025.10.28-án szabadság miatt elmarad.

📅Következő ügyfélfogadás:
2025.11.04-én (kedd) 08:00-16:00 óra között

Megértésüket köszönjük!

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

Akadálymentesítés

Tisztelt Adózók!
 
❗️Albertirsa Város Önkormányzata 📅 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
 
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál ❌ adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 👉 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek 🔄 visszautasításra, visszaküldésre kerültek. ☝️Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor 👀 ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
 
ℹ️ A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
 
✅ A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
 
🙏 Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
 
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester