Hasznos weboldalak

MÁV jegyvásárlás
DTKH ügyfélszolgálat
MVM Next Online ügyintézés
labor_idopontkeres

Tisztelt Lakosság!

☝️Ezúton tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025. november 27. és 28-án a Labor telefonos időpontfoglalása a megszokottól eltérően csak 10:00 óráig lesz elérhető.

Köszönjük megértésüket és együttműködésüket!

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

jogi_harom_szabad

Tájékoztatom a Tisztelt Lakosságot, hogy 2025. november 28-án (pénteken) még 3 szabad időpont elérhető az INGYENES jogi tanácsadásra. Amennyiben valakinek szüksége lenne rá, kérjük éljen a lehetőséggel és a lenti elérhetőségeinken foglaljon időpontot.

👨‍⚖️ A tanácsadást Dr. Nyitrai Zsolt ügyvéd úr végzi (előzetes bejelentkezés alapján)
📅 Minden hónap utolsó péntekén, 16:00 és 18:00 óra között
📍 Helyszín: Móra Ferenc Művelődési Ház | Albertirsa, Pesti út 85.

🔔 IDŐPONTFOGLALÁS:
📞 Telefon: +36 53 570 051
📧 E-mail: titkarsag@albertirsa.hu
📍 Helyszín: Móra Ferenc Művelődési Ház – Albertirsa, Pesti út 85.

✅ Kérem, éljenek ezzel a lehetőséggel, ha jogi kérdésük, problémájuk van. Az önkormányzat célja, hogy ezzel a szolgáltatással is 🤝 támogassa a Lakosságot a mindennapi ügyintézésük során.

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

snapedit_1749113491022

Tisztelt Lakótársaim!

Tájékoztatom Önöket arról, hogy 🩺 Dr. Rubi Márton háziorvos rendelése 2025.11.26-án (CSAK EZEN A SZERDÁN) a következőképpen alakul:

Orvosi rendelés: 13:00 – 15:00
Szakdolgozói rendelés: 15:00 – 17:00

☎️Telefonszám: 06-53/342-885

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

2025_11_24_page-0001 (1)

Tisztelt Lakosság!

Az MVM tegnapi tájékoztatása szerint beruházási munka keretében (feszültségpanasz miatti átépítés, új létesítés) történik a feszültségmentesítés, ami indokolja a 3 egymást követő napi áramszünetet.

 

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

Hulladékudvar (002)

‼️Tisztelt Lakosság!

☝️♻️A Vertikal Group Zrt. tájékoztatása szerint az albertirsai hulladékudvaron 📆 2025. november 19-től (szerda) 2025. november 26-ig (szerda) a 🚫 hulladékátvétel szünetel.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

d0b5757f-94d4-429b-bddf-0166477f058d

Tisztelt Lakosság!

Főépítész Asszony következő fogadóóráját 2025. december 09-én (kedden) tartja, ekkor lesz lehetőség személyes konzultációra.

☎️Időpontot a 06-53/570-051-es telefonszámon tudnak kérni.

💻Sürgős esetben az alábbi e-mail címen elérhető:
foepitesz@albertirsa.hu

f259ab5d-845b-4bd5-83fc-71919a291f60

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025. november 21-én (pénteken) és 2025. november 24-én Dr. Pécsi Angéla gyermekorvos rendelése ELMARAD.

👨‍⚕️Dr. Kovács Zsolt gyermekorvos helyettesíti:

péntek: 9:00 – 11:00
hétfő: 13:00 – 15:00

Továbbá tájékoztatjuk Önöket, hogy 2025. november 21-én a gyermekorvosi rendelőben áramszünet miatt a rendelő telefonon nem elérhető, receptfelírásra és igazolás kiadására NINCS lehetőség.

Megértésüket köszönjük!

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

labor

Tisztelt Betegek!

Tájékoztatom Önöket, hogy a Laborunkban 2025. november 21-én (pénteken) 💡áramszünet miatt
– 💉vérvétel 7:30-ig lesz,
– csak személyes időpont kérésre van lehetőség.

Megértésüket köszönjük!

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

hivatal_aramszunet

Tisztelt Ügyfelek!

Tájékoztatom Önöket, hogy az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatalban 2025. november 21-én (pénteken) áramszünet miatt nincs ügyfélfogadás, valamint a Hivatal telefonon sem lesz elérhető.

Megértésüket köszönjük!

dr. Kovács Timea
jegyző

Akadálymentesítés

Tisztelt Adózók!
 
❗️Albertirsa Város Önkormányzata 📅 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
 
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál ❌ adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 👉 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek 🔄 visszautasításra, visszaküldésre kerültek. ☝️Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor 👀 ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
 
ℹ️ A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
 
✅ A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
 
🙏 Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
 
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester