Hasznos weboldalak

MÁV jegyvásárlás
DTKH ügyfélszolgálat
MVM Next Online ügyintézés
534701014_1199098482259890_8549245967209015335_n

Tisztelt Lakótársaim!

Tájékoztatom Önöket arról, hogy Dr. Zolnyan Erzsébet háziorvos 2025.09.15.-2025.09.26-ig szabadságon lesz.

🩺Dr. Tancsik Enikő háziorvos helyettesíti a saját rendelőjében és rendelési idejében.
(2730 Albertirsa, Dózsa Gy. u. 26. )

Hétfő: 08:00 – 13:00
☝️(2025.09.15-én 14:00 – 17:00 )
Kedd: 13:00 – 17:00
Szerda: 08:00 – 12:00
☝️(2025.09.17-én 14:00-17:00)
Csütörtök: 14:00 – 18:00
Péntek: 08:00 – 11:00

☎️Telefonszám: 06-53/571-140

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

e38280c7-e60c-4506-8549-ca65021a9341

Ajánlattételi felhívás

Albertirsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete nyílt, tárgyalás nélküli eljárásban kívánja kiválasztani az „Albertirsa, Baross utcai P+R parkoló alap építési munkáinak kivitelezésére” munkálatainak kivitelezőjét.

A pályázat benyújtásának helye: Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal, 2730 Albertirsa, Irsay K. u. 2., iktató.

A pályázat benyújtásának módja: a pályázatot 1 példányban, postai úton, vagy személyesen, zárt borítékban kell benyújtani az önkormányzati hivatal címére. A borítékra kérjük írják rá: „Baross utca, parkolók kialakítása”

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. szeptember 24. 10:00 óra (az ajánlatoknak a benyújtásra nyitva álló határidőben be kell érkezniük, azaz nem elegendő az ajánlatok postára adása).

 

480646c5-a5e7-4401-afd3-e6c537d9535f

AJÁNLATTÉTELI FELHÍVÁS

Albertirsa Város Önkormányzata Képviselő-testületének Városfejlesztési és Környezetvédelmi Bizottsága nyílt, tárgyalás nélküli pályázatot ír ki Albertirsa közigazgatási területén belül síkosság mentesítési- és hóeltakarítási munkálatokra.

Ajánlat tárgya: Albertirsa közigazgatási területén belül térkép szerint kijelölt útvonal síkosságmentesítése (sószórással) és hóeltakarítási munkálatok elvégzése 2025. december 15. – 2026. február 28. közötti időszakban.

A pályázat benyújtásának helye: Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal, 2730 Albertirsa, Irsay Károly utca 2. Iktató.

A pályázat benyújtásának módja: a pályázatot 1 példányban, postai úton, vagy személyesen, zárt borítékban kell benyújtani az önkormányzati hivatal címére. A borítékra kérjük írják rá: „Síkosságmentesítési és hóeltakarítási munkálatok”

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. szeptember 15. 12:00 óra (az ajánlatoknak a benyújtásra nyitva álló határidőben be kell érkezniük, azaz nem elegendő az ajánlatok postára adása).

Tóth Zoltán
elnök

497959162_1133727018797037_474816565873622785_n

Tisztelt Lakótársaim!

Tájékoztatom Önöket arról, hogy Dr. Pécsi Angéla gyermekorvos 2025.09.04-én (csütörtökön) szabadságon lesz.

☝️Sürgős esetben Dr. Zolnyan Erzsébet helyettesíti a saját rendelőjében.
(2730 Albertirsa, Tessedik utca 14.)

Csütörtök: 14:00 – 17:00 óráig

☎️Telefonszám: 06 53/370-445; 06 20 967 9647

👩‍⚕️Doktornő asszisztense Murárik Gabriella a gyermekrendelőben lesz a megszokott időben.

Megértésüket köszönjük!

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

541715060_1211751724327899_6268108351288969960_n

☝️Értesítem a lakosságot, hogy a Falugazdászunk mai tájékoztatása szerint a Pest Vármegyei Kormányhivatal a 2025. évi 🌿 parlagfű elleni közérdekű védekezés útvonalterve alapján Albertirsán területbejárás lesz📅 2025. szeptember 4-én (csütörtökön).

🙏 Kérem a tisztelt lakosságot, hogy a jogszabályi kötelezettségnek megfelelően mindenki gondoskodjon saját ingatlanán a 🚫🌿 parlagfű-mentesítésről. Ez közös érdekünk, hiszen a parlagfű pollenje súlyos 🤧 allergiás tüneteket okozhat, ezért különösen fontos a megelőzés.

🤝 Köszönöm a megértésüket és együttműködésüket!

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

Avarégetés (002)

Albertirsa Város Önkormányzata Képviselő-testületének az avar és kerti hulladék égetés, valamint a szabadtéri tűzgyújtás helyi szabályairól szóló 29/2025. (VIII.28.) önkormányzati rendelete értelmében, az avar és kerti hulladék égetést őszi időszakban -kivéve ünnepnap:

🍁2025 ŐSZ
📆Szeptember hónapban:
➡️ Szeptember 5. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ Szeptember 6. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ Szeptember 12. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ Szeptember 13. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ Szeptember 19. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ Szeptember 20. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ Szeptember 26. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ Szeptember 27. (szombat) 08:00 – 12:00

📆Október hónapban:
➡️ Október 3. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ Október 4. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ Október 10. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ Október 11. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ Október 17. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ Október 18. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ Október 24. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ Október 25. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ Október 31. (péntek) 10:00 – 19:00

📆November hónapban:
➡️ November 07. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ November 08. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ November 14. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ November 15. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ November 21. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ November 22. (szombat) 08:00 – 12:00
➡️ November 28. (péntek) 10:00 – 19:00
➡️ November 29. (szombat) 08:00 – 12:00 közötti időben lehet végezni

☝️❗️A rendelet területi hatálya Albertirsa város belterületén, és külterületén lévő zártkerti ingatlanokon folytatott avar és kerti hulladék égetésére terjed ki.

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

Akadálymentesítés

Tisztelt Adózók!
 
❗️Albertirsa Város Önkormányzata 📅 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
 
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál ❌ adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 👉 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek 🔄 visszautasításra, visszaküldésre kerültek. ☝️Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor 👀 ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
 
ℹ️ A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
 
✅ A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
 
🙏 Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
 
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester