Hasznos weboldalak

MÁV jegyvásárlás
DTKH ügyfélszolgálat
MVM Next Online ügyintézés
Pályázati kiírás – Térfigyelő kamerarendszer telepítése (002)

Pályázati kiírás Albertirsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 79/2025. (III. 27.) számú határozata alapján pályázatot ír ki „Térfigyelő kamerarendszer telepítése” tárgyban

A teljesítés helye: 2730 Albertirsa közigazgatási területe.

A pályázat benyújtásának helye: Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal, 2730 Albertirsa, Irsay K. u. 2., iktató.

A pályázat benyújtásának határideje: 2025. április 17. 1000 óra (az ajánlatoknak a benyújtásra nyitva álló határidőben be kell érkezniük, azaz nem elegendő az ajánlatok postára adása).

A pályázat benyújtásának módja: a pályázatot 2 példányban, postai úton, vagy személyesen, zárt borítékban kell benyújtani az önkormányzati hivatal címére. A borítékra kérjük írják rá: „Térfigyelő kamerarendszer telepítése”

Részletes pályázati kiírás igényelhető az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal (2730 Albertirsa, Irsay Károly utca 2.) Városüzemeltetési irodájánál (06-53-570-012, vagy letölthető Albertirsa Város honlapjáról.

A pályázat kiírója fenntartja a pályázat eredménytelenné nyilvánításának jogát.

Szemészeti rendelés elmarad (002)

Tisztelt Lakosság!

Tájékoztatom Önöket, hogy a SZEMÉSZETI SZAKRENDELÉS
2025. április 14-én
2025. április 21-én (ÜNNEP)
2025. április 28-án
ELMARAD!

📅A következő rendelés időpontja: 2025. május 5.

📲Időpontkérés: rendelési napon 15:30–16:00 óráig az alábbi telefonszámon 06 70 526 4518

Megértésüket köszönjük!

Jutasiné Klein Kitti
polgármester

Akadálymentesítés

Tisztelt Adózók!
 
❗️Albertirsa Város Önkormányzata 📅 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
 
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál ❌ adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 👉 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek 🔄 visszautasításra, visszaküldésre kerültek. ☝️Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor 👀 ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
 
ℹ️ A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
 
✅ A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
 
🙏 Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
 
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester