Hasznos weboldalak

MÁV jegyvásárlás
DTKH ügyfélszolgálat
MVM Next Online ügyintézés
IMG_20240325_111021 (003)

A Lurkó Bölcsőde újabb két foglalkoztató teremmel (28 férőhellyel) történő bővítési munkái, sportnyelven szólva célegyenesbe értek. Ez egészen pontosan azt jelenti, hogy megkezdődött a kivitelezés műszaki átadás-átvételi eljárása. A folyamat várhatóan 30 napot vesz igénybe. Időközben elindíthatjuk az engedélyeztetési procedúrát is. Így várhatóan az eredeti munkarend szerint befejeződhet a beruházás. Vagyis, valamikor a tavasz legvégén hivatalosan is az intézmény, végső soron a kicsinyek birtokába kerülhet az új épületrész. Így a bölcsi teljes befogadóképessége 108 főre növekszik, ami azt jelenti, hogy minden valós ellátási igényt képes kielégíteni a város az 1-3 éves picinyek számára.
Fazekas László
polgármester

04.02 – 04.05. Helyettesít Dr. Zolnyan Erzsébet

Tisztelt Lakótársaim!

Tájékoztatom Önöket arról, hogy Dr. Tancsik Enikő 2024.04.02 – 04.05-ig szabadságon lesz.
Helyettesíti Dr. Zolnyan Erzsébet saját rendelőjében, saját rendelési idejében.

 

Fazekas László
polgármester

 

03.28. – Helyettesít Dr. Pakucs Mónika

Tisztelt Lakótársaim!

Tájékoztatom Önöket arról, hogy Dr. Tancsik Enikő 2024.03.28-án szabadságon lesz.
Helyettesíti Dr. Pakucs Mónika saját rendelőjében, saját rendelési idejében.

Fazekas László
polgármester

komposzt-500

Közel évtizednyi ideje hirdettük meg az első ingyenes lakossági komposzt láda juttatási akciót. Az eddigi mindhárom alkalom sikeres volt. Ezért a jövő héten (elfogadott idei költségvetésünk birtokában) negyedszer is meghirdetjük Albertirsa honlapján és facebook oldalán, majd az Albertirsai Híradó áprilisi számában. Összesen 100 darab ládát tudunk ingyenesen, ún. “tartós bérlet” formájában átadni az igénylőknek.

Bízom benne, hogy programunk hozzájárul a kiskert kultúra újbóli felvirágzásához, s egyben a felelős környezetgazdálkodáshoz.

 

Fazekas László

polgármester

Akadálymentesítés

Tisztelt Adózók!
 
❗️Albertirsa Város Önkormányzata 📅 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
 
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál ❌ adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 👉 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek 🔄 visszautasításra, visszaküldésre kerültek. ☝️Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor 👀 ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
 
ℹ️ A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
 
✅ A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
 
🙏 Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
 
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester