Hasznos weboldalak

MÁV jegyvásárlás
DTKH ügyfélszolgálat
MVM Next Online ügyintézés
FB_IMG_1726914986890

Tájékoztatom Tisztelt Lakótársaimat, hogy a Rákóczi utca 19.sz. előtt csőtörés történt. A DAKÖV Kft. munkatársai megkezdték a hiba elhárítását. A következő órákban vízhiány várható.

Megértésüket köszönöm!

 

Fazekas László

polgármester

2024.09.21. – Kulturális Örökség Napjai

2e97a502-8342-4abe-9b21-de8d93618c49

Az „Újtelepi Óvodáért Alapítvány Albertirsáért” a mai napon négy darab laptopot ajándékozott az önkormányzat által fenntartott Napsugár Óvodának. Az eszközök közül egy-egy az intézmény négy épületébe kerül, ahol a megnövekedett csoportlétszám szerint kerül alkalmazásra.

Köszönjük a nagylelkű adományt!

 

Fazekas László
polgármester

Névtelen (5)

A kivitelezés lezárultával a napokban megkezdődött, s rövidesen befejeződik a „külső” Szentmártoni út felújításának műszaki átadás-átvételi eljárása. A beruházás eredményeként megvalósult állapotváltozást igazán az érzékelheti, aki eddig is rendszeresen használta ezt az útszakaszt. További jó hír, hogy mivel a felújításhoz nem használtuk fel az eredeti költségvetés szerinti összeg egészét, esély mutatkozik ún. nemesített padka utólagos megépítésére. Ezzel kapcsolatban egyeztetéseket kezdtünk a beruházáshoz forrást biztosított pályázat irányító hatóságával.

 

Fazekas László
polgármester

Akadálymentesítés

Tisztelt Adózók!
 
❗️Albertirsa Város Önkormányzata 📅 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
 
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál ❌ adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 👉 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek 🔄 visszautasításra, visszaküldésre kerültek. ☝️Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor 👀 ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
 
ℹ️ A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
 
✅ A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
 
🙏 Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
 
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester