Hasznos weboldalak

MÁV jegyvásárlás
DTKH ügyfélszolgálat
MVM Next Online ügyintézés
kátyú javítás

Közcélú munkásaink az elmúlt héten jó néhány utcában levezették a nagy esőzés következtében összegyűlt pocsolyák vizét. Január legvégén és február első napjaiban, az önkormányzat tulajdonában lévő, hideg, valamint mart aszfalt felhasználó géppel kátyútlanítást végeztek a Köztársaság, a Tessedik, a Vörösmarty utcában és a Hősök útján, valamint a Táncsics utcai Gerje-hídon. Ez utóbbi munkát az időjárás függvényében a város más területein folytatják.

 

Fazekas László

Polgármester

bolcsodebov (002)

Önkormányzatunk képviselő-testülete február elsejei rendkívüli ülésén kiválasztotta a városi bölcsőde újabb két csoportszobával történő bővítésének a kivitelezőjét.

A korábbi közbeszerzési kiírásra összesen négy ajánlat érkezett, melyek mindegyike érvényesnek bizonyult. Közülük a legkedvezőbb, bruttó 170.011.568 árat adó Bihar Generál Építő Kft. kapott megbízást a feladat elvégzésére.

A képviselő-testület a Lőrinci Építő és Fővállalkozó Kft. személyében megjelölte a második legkedvezőbb ajánlatot adott céget is.

A beruházáshoz szükséges pénz Európai uniós pályázati forrásból rendezésünkre áll.

Így minden esélyünk meg van arra, hogy a kivitelezés a tervezett 2024. május végi határidőre befejeződjék.

 

Fazekas László

polgármester

Akadálymentesítés

Tisztelt Adózók!
 
❗️Albertirsa Város Önkormányzata 📅 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
 
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál ❌ adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 👉 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek 🔄 visszautasításra, visszaküldésre kerültek. ☝️Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor 👀 ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
 
ℹ️ A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
 
✅ A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
 
🙏 Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
 
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester