Pót kukaosztás!!!
Ismételten felhívom érintett lakótársaim figyelmét a következőkre!
Albertirsa Város Önkormányzata a szelektív hulladékgyűjtő edényzet átvételére pótnapot biztosít azok részére, akik a korábban megkapott értesítő levélben meghirdetett időpontban (vagy amely esetben a névátírás / új bejelentés megtörtént) nem tudták átvenni az edényeket.
A pótosztás időpontja: 2022. június 24. péntek 14:00 – 18:00 óra között.
Átvétel helyszíne: Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal (2730 Albertirsa, Irsay Károly utca 2.) belső udvara.
Az edények átvételéhez személyi igazolvány és lakcímkártya szükséges!
Amennyiben más személyt bíznak meg az ügyintézéssel, úgy az alábbi elérhetőségen található meghatalmazást szíveskedjenek kitölteni (www.dtkh.hu/Ügyfélszolgálat/Nyomtatványok Meghatalmazás formanyomtatvány) és magukkal hozni.
Ha a szerződő fél elhunyt személy, úgy az edényzet átvétele előtt szükséges az adatváltozás bejelentése a DTKH Nfkt-nél (2700 Cegléd, Kút u. 5.) ügyfélfogadási időben, melyhez az alábbi dokumentumok szükségesek:
– személy igazolvány,
– lakcímkártya,
– 30 napnál nem régebbi tulajdoni lap (nem hiteles, ügyfélkapun keresztül letölthető is megfelelő),
– halotti anyakönyvi kivonat másolata, jogerős hagyatéki végzés másolata (amennyiben rendelkezésre áll),
– adatváltozás bejelentéshez szükséges nyomtatvány, mely az alábbi linkre kattintva elérhető: http://dtkh.hu/…/files/lakossagi-bejelentolap-dtkh_0.pdf
A DTKH Nonprofit Kft. ügyfélfogadási helye és ideje a következő:
Ügyfélszolgálati hely:
2700 Cegléd, Kút utca 5.
elektronikus levelezési címe: ugyfelszolgalat@dtkh.hu
telefon: 53/500-152, 53/500-153
H: 8.00 – 20.00
K: 8.00 – 15.00
Sz: 8.00 – 15.00
Cs: 8.00 – 15.00
P: –
Tisztelettel:
Fazekas László
polgármester