FONTOS VÁLTOZÁS-Szelektív hulladék elszállításának pótlás
2024.10.28.
Tisztelt Lakótársaink!
A DTKH MAI tájékoztatása szerint a múlt héten elmaradt szelektív hulladék elszállítását NEM a szerdai napon, hanem a HOLNAPI napon 2024.10.29-én pótolják.
Szíves együttműködésüket és megértésüket köszönjük!
Albertirsa Város Önkormányzata 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek visszautasításra, visszaküldésre kerültek. Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester