Hasznos weboldalak

MÁV jegyvásárlás
DTKH ügyfélszolgálat
MVM Next Online ügyintézés

Címrendezés – Kenderháti sor határozat

Címrendezés – Ceglédi út határozat

Címrendezés – Kőrisfa dűlő határozat

Jegyzői közlemény

Címrendezés – Dombhát dűlő ingatlanok

Címrendezés – Dombhát köz ingatlanok

Címrendezés – Nádas dűlő ingatlanok

Címrendezés – Három rózsa dűlő ingatlanok

Címrendezés – Összekötő út ingatlanok

Címrendezés – Lugas dűlő ingatlanok

Címrendezés – Csárda dűlő ingatlanok

Címrendezés – Tassy dűlő ingatlanok

Címrendezés – Dankó dűlő ingatlanok

Címrendezés – Diófa dűlő ingatlanok

Címrendezés – Badics dűlő ingatlanok

Címrendezés – Ibolya dűlő ingatlanok

Címrendezés – Liget utca ingatlanok

Címrendezés – Rózsa dűlő ingatlanok

Címrendezés – Pálinkafőző út ingatlanok

Címrendezés – Pálinkafőző dűlő ingatlanok

Címrendezés -Mikebudai köz ingatlanok

Címrendezés -Kis Baltás dűlő ingatlanok

Címrendezés – Kakasi dűlő ingatlanok

Címrendezés- Halesz dűlő ingatlanok

Címrendezés- Baltás dűlő ingatlanok

Címrendezés – Szlovák dűlői ingatlanok

Címrendezés – Szlama dűlői ingatlanok

Címrendezés – Beck dűlői ingatlanok

Címrendezés – Fa-Co dűlői ingatlanok

Címrendezés – Homoktövis utcai ingatlanok

Címrendezés – Bicskei úti ingatlanok

Akadálymentesítés

Tisztelt Adózók!
 
❗️Albertirsa Város Önkormányzata 📅 2025. június 2-án bankot váltott, az ezzel kapcsolatos tudnivalókról korábban tájékoztattuk Önöket.
 
Sajnálatos módon a korábbi banki szolgáltatónál ❌ adminisztrációs hiba keletkezett, melyből kifolyólag a 👉 2025. június 19. – 2025. augusztus 9. időszakban a korábban megküldött csekkeken befizetett összegek 🔄 visszautasításra, visszaküldésre kerültek. ☝️Kérünk mindenkit, hogy ha a jelzett időszakban teljesített befizetést (csekken vagy átutalással) a korábbi bankszámlákra, akkor 👀 ellenőrizze, egyeztesse befizetéseit, adózói egyenlegét kollégáinkkal.
 
ℹ️ A visszaküldéssel kapcsolatban felmerült, adózótól levont postai, banki díjakat jóváírjuk adózói számláján, melynek igazolásához kérjük az egyeztetésre hozzák magukkal a Magyar Postától kapott levelet és a kifizetési utalványt, illetve az utalás teljesítéséről az igazolást.
 
✅ A rendszer helyreállt, 2025. augusztus 11-től a korábbi tájékoztatás szerint teljesíthetők a befizetések az év első felében megküldött csekkeken.
 
🙏 Az okozott kellemetlenségért megértésüket kérjük és együttműködésüket ezúton is köszönjük!
 
dr. Kovács Tímea – jegyző | Jutasiné Klein Kitti – polgármester