Pályázati kiírás Albertirsai Híradó felelős szerkesztői feladatinak ellátására

 

Pályázati felhívás

 

Albertirsa Város Önkormányzata pályázatot ír ki az Albertirsai Híradó felelős szerkesztői feladatai ellátására és az újság facebook oldalának szerkesztésére.

A sikeres pályázat előfeltételei: legalább középfokú végzettség, magas szintű számítástechnikai ismeret.

Előnyt jelent: - szakmai gyakorlat és hasonló feladatkörben szerzett tapasztalat.

-          feladat vállalkozóként történő ellátása

Feladatellátás időtartama: 2020. április 1. - 2022. március 31.

Megbízás időtartama 2 év, mely szerződés szerint meghosszabbítható.

Díjazás: a 2020. költségvetési évben: Br. 246.000 Ft/hó

A pályázatnak tartalmaznia kell: önéletrajzot, szakmai koncepciót, végzettségeket igazoló okiratok hiteles másolatát és előzetes díjazási igény megjelölését. Nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagot a bizottsági tagokon és a képviselőkön kívül harmadik személy megismerhesse.

A pályázat leadási helye: személyesen az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal iktatójában, postai úton az Albertirsa Város Önkormányzata (2730 Albertirsa, Irsay K. u. 2.) címre

A pályázaton feltüntetendő: „Albertirsai Híradó felelős szerkesztő”

A pályázat beadási határideje: 2020. február 17., személyes benyújtás esetén: 12 óra, Iktató iroda

Személyes meghallgatás: időpont egyeztetés alapján kerül meghatározásra.

Elbírálás határideje: 2020. február 29.

További információ kérhető az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal titkárságán.

Telefon: 06-53/570-051

e-mail: titkarsag@albertirsa.hu

 

www.someday.hu - weboldalkészítés, webdesign, kereső optimalizálás, internetes és intranetes alkalmazásfejlesztés