Pályázati kiírás_Albertirsai Híradó felelős szerkesztő

Pályázati felhívás

 

Albertirsa Város Önkormányzata pályázatot ír ki az Albertirsai Híradó felelős szerkesztői pozíciójának ellátására.

A sikeres pályázat előfeltételei: felsőfokú végzettség, B kategóriás jogosítvány, magas szintű számítástechnikai ismeret.

Előnyt jelent: szakmai gyakorlat és hasonló munkakörben szerzett tapasztalat

Feladatellátás időtartama: 2020. január 1. – 20.. december 31.

Díjazás: megegyezés szerint

A pályázatnak tartalmaznia kell: önéletrajzot, szakmai koncepciót, végzettségeket igazoló okiratok hiteles másolatát és előzetes díjazási igény megjelölését. Nyilatkozatot arról, hogy a pályázati anyagot a bizottsági tagokon és a képviselőkön kívül harmadik személy megismerhesse.

A pályázat leadási helye: személyesen az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal iktatójában, postai úton Albertirsa Város Önkormányzata (2730. Albertirsa, Irsay K. u. 2.) címre

A pályázatot feltüntetendő: „Albertirsai Híradó felelős szerkesztő”

A pályázat leadási határideje: 2019. november 29. személyes benyújtás esetén: 12 óra

Személyes meghallgatás: az időpont egyeztetés alapján kerül meghatározásra

Elbírálás határideje: 2019. december 20.

További információ kérhető az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatal titkárságán.

Telefon: 05-53/570-051

e-mail: titkarsag@albertirsa.hu

www.someday.hu - weboldalkészítés, webdesign, kereső optimalizálás, internetes és intranetes alkalmazásfejlesztés