Igazgatási szünet 2021. december


                                              


Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot,

hogy Albertirsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 26/2021.(I.28.) számú határozatával

az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatalban

2021. december 23. és 2021. december 31. között

igazgatási szünetet rendelt el.


Az igazgatási szünet alatt a Hivatalban, az ügyfélfogadás –az anyakönyvi igazgatási és a haladéktalan intézkedést igénylő feladatok ügyeleti rendben történő ellátásának kivételével – szünetel!


Kérem a Tisztelt Ügyfeleket, hogy ügyintézésüket szíveskedjenek december 23-a előtti időpontra időzíteni, és sürgős ügyeikben lehetőleg még az igazgatási szünet előtt keressék fel a Hivatalt.

Az igazgatási szünet az európai uniós gyakorlatban, illetőleg a hazai igazságszolgáltatásban már kialakított szabályozáshoz hasonlóan került bevezetésre. Az igazgatási szünet lehetőséget ad arra, hogy a Hivatalban történő munka szervezettebb, koncentráltabb, a Hivatal működése pedig költségtakarékosabb legyen.

Megértésüket köszönjük!

Kovács Zoltánné dr. s.k.

                                                                                                                       jegyző

 

www.someday.hu - weboldalkészítés, webdesign, kereső optimalizálás, internetes és intranetes alkalmazásfejlesztés