Közigazgatási szünet- HIVATAL ZÁRVA!

TÁJÉKOZTATÁS

Tájékoztatjuk a Tisztelt Lakosságot,

hogy Albertirsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete a 97/2017. (III.30.) számú határozatával

az Albertirsai Közös Önkormányzati Hivatalban

2017. július 24. és 2017. augusztus 04. között

igazgatási szünetet rendelt el.


Az igazgatási szünet alatt a Hivatalban, az ügyfélfogadás –az anyakönyvi igazgatási és a haladéktalan intézkedést igénylő feladatok ügyeleti rendben történő ellátásának kivételével – szünetel!


Kérem a Tisztelt Ügyfeleket, hogy ügyintézésüket szíveskedjenek július 24-e előtti időpontra időzíteni, és sürgős ügyeikben lehetőleg még az igazgatási szünet előtt keressék fel a Hivatalt.

 Az igazgatási szünet az európai uniós gyakorlatban, illetőleg a hazai igazságszolgáltatásban már kialakított szabályozáshoz hasonlóan került bevezetésre. Az igazgatási szünet lehetőséget ad arra, hogy a Hivatalban történő munka szervezettebb, koncentráltabb, a Hivatal működése pedig költségtakarékosabb legyen.

Megértésüket köszönjük!

Kovács Zoltánné dr.

jegyző

www.someday.hu - weboldalkészítés, webdesign, kereső optimalizálás, internetes és intranetes alkalmazásfejlesztés