ISMÉT IRMÁK-TÁBOR PILISMARÓTON!

2012. 07 .23. Az IRMÁK Nonprofit Kft. által fenntartott intézmények ellátottjai részére, így az albertirsai Speciális Foglalkoztató Otthon és Intézményeiben élők és oda bejárók számára is 5 napos sátortábort szerveztünk Pilismaróton július 23. és 27. között. Munkatársaink sok-sok szervezőmunkával, ellátottaink pedig, akik közül sokan már tavaly is együtt táboroztak, nagy izgalommal készültek hónapok óta.
Aztán elérkezett a várva-várt indulás, ám az első napon az időjárás nem volt túl kegyes, a szél még a pavilonokat is meg-megbontotta, de végül felállított sátrakkal és lecsóval vártuk a tábor többi résztvevőjét.
Másnap Esztergomba indultunk kirándulni, meglátogatni a város nevezetességeit. A legnagyobb élményt az jelentette, hogy átsétáltunk a Mária Valéria-hídon, ahonnan gyönyörű kilátás nyílt az esztergomi bazilikára.
A harmadik napot az esztergomi aqua parkban töltöttük a fürdőzést kedvelőkkel. A táborban maradók pedig az estére tervezett grillezéshez készítették elő a sütnivalókat.
Csütörtökön elindultunk busszal a Rám-szakadékhoz. Az időjárás megpróbálta kedvünket szegni hatalmas dörgésekkel, villámlásokkal, melyeket kicsit később felváltott az eső, de a hangulaton ez egyáltalán nem rontott. A táborban maradók a Duna-parton sétáltak, horgásztak és este finom vacsorával várták a kirándulásról megérkezőket. Búcsúeste lévén tábortüzet raktunk és palacsintát is sütöttünk. Késő éjszakáig beszélgettünk a tábortűz körül.
Péntek reggel elkészítettük a tábor utolsó közös reggelijét, 100 tojásból sütöttünk parasztos rántottát! Reggeli után még ellátogattunk Zebegénybe, illetve elkezdődött a sátorbontás is. Utóbbi sokak számára újdonság volt, de ügyesen megoldották a problémát. Fájó szívvel búcsúztunk a Duna-parttól, abban a reményben, hogy jövőre ismét találkozunk Pilismaróton!
Köszönetet mondunk mindazoknak, akik önzetlen munkájukkal, segítségükkel és adományaikkal lehetővé tették, hogy ilyen élményben lehessen részünk:
Thermál Hotel Visegrád, Élményfürdő Esztergom, MCM Kft., ALFA-TAS Kft., Piliscsabai Nagyközségi Önkéntes Tűzoltó Egyesület, Aquarius-Aqua Kft. Albertirsa, Kunyhó Diszkont Albertirsa, Iker és Társa Kft. Albertirsa, Irsai Evangélikus Egyházközség, MIRSA Hűtőipari Zrt. Albertirsa, Óbudai Sütőipari és Kereskedelmi Zrt., Pilismarót Önkormányzata, SAM&TAM Bt. pilismaróti camping
Müller Mónika

2012.11.08 - Benyóné Homoki Éva

Kapcsolat  |  korabbi.albertirsa.hu
www.someday.hu - weboldalkészítés, webdesign, kereső optimalizálás, internetes és intranetes alkalmazásfejlesztés