Felhívás adventi faházak bérlésére

FELHÍVÁS

 Albertirsa Város Önkormányzatának Képviselő-testülete bérbe adásra meghirdeti a tulajdonát képező, és az Albertirsa, Mirelite parkban elhelyezésre kerülő hat darab adventi faházat. 

A felhívásban szereplő faházak közül kettő darab faház étel és ital árusítására, négy darab faház karácsonyi ajándéktárgyak árusítására szolgál.

 Bérlés ideje: 2013. december 01-től 2013. december 24-ig. (adventi időszakra). Opcióként 2013. december 27-től 2013. december 31-ig 10.000 Ft +áfa/faház.

 Bérleti díj egységesen: 40.000 Ft+áfa. A díj magában foglalja a faház bérleti díját és az összeszerelési költségeket. Bérbeadó 1 db 220 V-os, szabványos földelt dugaszoló aljzatot biztosít a faházba. Bérlő tudomásul veszi, hogy a villamos csatlakozáson túlmenően semmilyen egyéb közmű csatlakozási lehetőséget nem biztosít. Tudomásul veszi, hogy a közmű díját (áramszolgáltatás) a bérleti díj nem tartalmazza, a keletkezett fogyasztást megfizeti.  E szabályok a „Bérlés ideje” szövegrészben szereplő opciós lehetőségre is  fennállnak.  

 Feltételek: Fontos kikötés, hogy a karácsonyi vásár ünnepi jellegének fenntartása érdekében kizárólag az adventi hangulatot teremtő szolgáltatások, vendéglátások biztosítását, illetve karácsonyi ajándékozással kapcsolatos tárgyak kereskedelmét kívánja a faházak bérbeadásával elősegíteni.

 A faházak nyitvatartása egységesen:  (hétfőtől-csütörtökig) 16.00 – 21.00 óráig,
                                                                (péntektől-vasárnapig) 08.00-21.00 óráig.
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                 

A felhívásra jelentkezni lehet 2013. november 22-én 12 óráig, a Hivatal  Városüzemeltetési Irodáján.

A bérlő a kereskedelmi jogszabályi előírásoknak megfelelő jelentkezők közül kerül kiválasztásra, regisztrálási sorrendben.

Regisztrálás személyesen, a  Hivatal Városüzemeltetési Irodáján, ügyfélfogadási időben. 

A felhívás eredményéről történő tájékoztatás módja: a döntésről levélben, faxon, e-mail-ben megküldve értesítjük a nyertes pályázókat, legkésőbb 2013. november 27-ig.

Érdeklődni az alábbi telefonszámokon lehet: -  570-069,

                                                                   -  570-051,
                                                                   
                                                                   
- 570-056.                                       

Ügyfélfogadás: Hétfő: 08.00 – 17.30

                          Kedd: 08.00 – 16.00

                          Péntek: 08.00 – 12.00

www.someday.hu - weboldalkészítés, webdesign, kereső optimalizálás, internetes és intranetes alkalmazásfejlesztés